Organizační část > Povodňové komise > Činnost členů povodňové komise > | Důležité stránky |
Předseda povodňové komise, vedoucí pracovního štábu PK |
•v případě stoupajícího povodňového nebezpečí rozhodne o svolání pracovního štábu, případně základního či úplného složení PK do své kanceláře, event. do přilehlé zasedací místnosti. Členové PK se dostaví na stanoviště neprodleně po obdržení zprávy, •podle dosažených limitních hodnot vodních stavů nebo průtoků v jakémkoli hlásném profilu sledovaných toků ve správním obvodu Nepomuk, vyhlásí 2. či 3.stupeň povodňové aktivity, •řídí a kontroluje činnost jednotlivých členů PK, •na úvodním jednání rozdělí jednotlivým členům PK úkoly pro jejich činnost, •ustanoví rozsah stálé služby na stanovišti PK a určí jednotlivé pracovníky štábu do směn, •oznámí PK ohrožených obcí v ORP Nepomuk den, hodinu a rozsah převzetí řízení ochrany před povodněmi a vymezí konkrétní rozsah činností a odpovědnosti PK obcí s konkretizací, co mají nadále zajišťovat, •vyrozumí o vyhlášení konkrétních stupňů povodňové aktivity nadřízené a podřízené orgány povodňové ochrany, •organizuje, řídí a v rámci ORP Nepomuk koordinuje záchranné práce k ochraně zdraví, života osob a majetku, •v případě, že povodňová komise nestačí vlastními silami a prostředky činit potřebná opatření a povodňová situace trvá nebo se zhoršuje, vyžádá si pomoc od Povodňové komise Plzeňského kraje respektive požaduje, aby Povodňová komise Plzeňského kraje převzala ochranu před povodněmi na území správního obvodu ORP Nepomuk. Další informace: Kontaktní údaje povodňových komisí |
Soubor: c2_4_1_predseda.htm